Torsdag

Tjaa ;)

Har precis kommit hem från skolan, gick tidigare idag för jag var tvungen att åka hem och plugga. Shit vad seriös hela vår klass är, elva styckan var hemma idag, bara för att vi har prov imon :S Sjukt att det ska vara så hårt, men jag är i alla fall glad att jag gick halva dagen känns ju lite bättre än att banga helt. Attans att det ska vara så fint väder bara, man vill ju vara ute nu när solen skiner. Får se om jag hinner med en promenad med G sedan, skulle va jätteskönt :)

Jahaa.. Annars håller jag fortfarande på och funderar på vad jag ska bjuda mina flickor på på lördag. Ni är dåliga på att ge tips får jag säga! :( Synd, för jag vet ju att ni alla vet nåånting gott ;) men jaja, jag ska sluta tjata! En dagens oufit kommer senare :)

Ha det bra så länge, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0