Torsdag

Hemma från skolan idag med, sista penicillindagen sedan smittar jag inte längre! Wiie! Sen är det ju en annan femma att jag ska äta i typ en vecka till..
Vaknade för typ en kvart sedan (tidigt!), och nu kan jag inte somna om även fast jag skulle behöva det. Nåja. Ska snart gå upp med mamsen, äta frukost framför tv:n. Det blir antagligen TV 4 Nyhetsmorgon eller "Morgongänget" på Kanal Lokal. Hihi, jag älskar dem:)

Den stora frågan är vad jag ska äta till frukost. Idag känner jag mig såpass bra att jag kan får ner lite mer till frukost än nyponsoppa och vatten, men inte mycket mer. Yoghurt? Barnmat, typ puré? Yes, vad gott:S Funderar på att göra en smoothie med vanlig naturell yoghurt, banan och hallon. Det borde jag ju kunna få ner. I och för sig är ju inte yoghurt så bra om man har ont i halsen, slembildande va? Usch, varför pratar jag om såna här saker?

Senare idag kommer kanske bilder på mina senaste inköp (om jag orkar). Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0