Tjaaao :)

ÄNTLIGEN hemma. Åh, ni som brukar läsa min blogg vet att måndagar är min absoluta hat-dag. Så himla jobbig. Kom hem för typ en kvart sedan och har ni precis slängt i mig en skål med hallon/blåbarsgröt med skivad banan. Ingen riktig middag, jag vet, men jag hann inte göra något annat. Hinner inte blogga heller egentligen, men jag gör det en snabbis ändå :P Sedan skall jag slå mig ner framför min TJOCKA historiebok och plugga... :( Förhoppningsvis orkar jag vara effektiv, då hinner jag skriva något mer lite senare. Slänger nog in en dagens outfit i så fall också!

Hoppas att ni får en trevlig eftermiddag/kväll! :) Hörs senare.

image248


Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: 99 =)

2007-10-22 @ 19:31:35
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0