Tisdag!

Hej!

Hoppas att ni mår bra idag :) Jag mår bra, även om jag är helt slutkörd! Och det är bara tisdag! :O Men nu har i alla fall de två jobbigaste dagarna passerat, så det är skönt :P På fredag eftermiddag ska vi fira på Sideroad, fira att vi förhoppningsvis har klarat historieprovet, samhällsinlämningen och att vi äntligen går på LOV! Wiie :P

På lördag ska jag ha tjejmiddag, ska bli askul :D Var så himla längesen! Så då blir det party party :P Förresten, är det någon som har något bra tips på en god efterrätt? Skulle verkligen behöva tips! Tänkte köra på kladdkaka, glass och typjordgubbar eller något sånt, det vet man ju att i princip ALLA gillar, men det känns så... trååkigt.. och vanligt och aah, ni fattar! ;) Så kom igen nu, ös på med era bästa desserts! :D

Nu ska jag käka lite pyttipanna, sedan blir det pluggningen för hela slanten. Lägger in dagens outfit lite senare, ha det bra tills dess! :)

Kram <3

Kommentarer
Postat av: sara

hehe det var ett väldigt internt inlägg om att hundar bara är utgifter..
har en hund på snart 2 år med. och nu har hon varit i slagsmål, och tja.. det var det jag menade var en utgift.. för givetvis så kom vår lilla pärla oskadd därifrån men bet tyvärr den andre :-(

2007-10-23 @ 16:52:54
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Sara

Jag hållre med dig! Måndag och tisdag är jobbigaste dagarna;) ahah:P
Ha en bra dag!
Kram

2007-10-24 @ 09:54:05
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0