Tisdag

Godmorgon! :D Allt bra idag? Tänkte blogga lite nu, för jag slutar sent och direkt efter skolan åker jag och papi på handledarkurs. Äntligen skall jag få börja övningsköra, wiie :) Haha, men ni som bor i Göteborgsområdet bör se upp, tror inte att det kommer vara särskitl säkert på vägarna när jag är ute och kör... :P Så anyways, tänkte skriva några rader nu, om ingenting egentligen.
Det är i alla fall skönt med dagar som denna när jag börjar halv tio ist för kvart över åtta. Det är iofs mörkt när man kommer upp, men det ljusnar ganska snabbt, till skillnad från 8:15-dagarna, då är det kolsvart när jag går till bussen... Jag tycker i och för sig att det är ganska mysigt, men är man trött en morgon så är det inte direkt lättare att komma iväg till skolan när det är kolsvart, eller vad säger ni?

Jag är lite smått hysterisk nu, detta beror på att jag inte har tränat på två veckor (!!!). Jag, träningsnarkomanen herself, är inte vad vid såna långa uppehåll. Jag MÅSTE träna för att orka med och må bra. Men nu har jag ju varit sjuk, och ont i halsen är inget att leka med, så det är bara att inse fakta. Nu har det dock gått över så idag skulle jag egentligen kunna träna om det inte hade varit för den där kursen :/ Och imorgon, ja då ska jag ta bort en fleverfläck (mysigt ord va??:P) på magen av alla ställen och då får jag knappt röra mig på tio dagar till... :S Förstå min panik. Dom ska sy ihop skiten och för att det ska läka fint så kan jag inte hålla på med situps, eller något anat där jag rör magen. Det blir powerwalks i tio dagar.

Jaja, sluttjatat om min träningsabstinens :P Nu måste jag faktiskt gå! Min buss går om en kvart och jag ska hinna göra en macka att äta i eftermiddag (jag är ekonomisk:Phaha) innan dess. Så, so long babes, ha en jättebra dag! Puss / Matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Maddiie : )

Jodå allt är bra med mig idag :D sj?
Visst är det mysigt när det är mörkt ute på morgonen, haha.. jag älskar det!

2007-10-16 @ 16:28:06
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Felicia

fin blogg du har ;)

2007-10-16 @ 16:52:03
URL: http://CUTES.blogg.se
Postat av: amanda

gud vad kul o få övningsköra! Lycka till :)
Kram

2007-10-16 @ 18:42:17
URL: http://lundstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0