Tisdag

Äntligen hemma från veckans andra jobbiga dag. Nu är det bara sköna dagar kvar, wiie! :) I morgon missar jag dock hela skoldagen, skall till ungdomsmottagningen :/.
Helt okej dag idag faktiskt, jättehärligt väder! Men shiet va kallt det var i morse :O Omg, TVÅ grader när jag gick hemifrån. Tog på mig typ alla kläder jag äger, nya vinterjackan, halsduk + mössa :P Hihi. Lite för mycket kanske. Höll på att svettas ihjäl på vägen hem. Men men. Alltid lär man sig något. Dagens outfit-bilder kommer KANSKE sen, inte säkert dock. Hade i alla fall inget roligt på mig idag: slitna Denimbirds-jeans, grå t-shirt med tryck, vit stickad halsduk och rosa converse. Så nu vet ni ;)

Tack förresten, för alla kommentarer på inlägget angående Stina-Lee och Kenza igår :) Jättekul att det är fler som tycker som jag!

Här kommer lite egobilder med och tagna av mig efter att jag hade varit ute och gått igår ;) haha. Och så en fin bild ut över havet. Sorry för kvaliteten, men det är mobilbilder..

image195


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0