Syntest avklarat

Tjoho! Har precis ätit middag nu, mamma hade gjort pasta med parmesanost och soltorkade tomater, huuur gott som helst :) haha. Innan det var jag ju som sagt och gjorde syntest! Det gick alla tiders, som tur var, Kände mig inte direkt på topp för att testa synen, jag somnade på vägen dit :S Känns som det är något weird med mig idag, somnade på vägen hem förut också... Ovanligt trött kanske.?
Jaja, i alla fall så gick det kanoners, jag bommade på en rad, men det är ju inte hal världen. Det va bara på grund av att jag kollade med båda ögonen, när jag egentligen bara skulle kolla med ena. :P Haha, bra där.

Nu hade jag tänkt att plugga lite spanska, kanske lite historia och försöka hinna med en promenad. Fast jag vet redan nu att det inte blir någon promenad, så who am I kidding? Ofta jag hinner ELLER orkar det. Näe :P

Hörs senare, förresten vad är era plans för kvällen?? ♥

Kommentarer
Postat av: ida

svar: ja precis, och tack. ha en trevlig kväll!

2007-10-10 @ 18:38:35
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0