Sunday

Godmorgon:D
Hoppas ni mår bra. Har precis kommit hem från farmor och farfar, där jag sov inatt. Faktiskt mysigt, även fast jag inte var där något i går kväll, utan kom vid halv tolv-tiden och gick och la mig med en gång. Fick lite dåligt samvete där. :/ Men men. Fick jättegod frukost i morse, risifrutti och fralla med Mor Matildas skinka ;D Min favorit. Kanske inte världens nyttigaste frulle men men. Säger jag till farmor att jag inte vill ha en ljus fralla så tror hon att jag har ätstörningar.. Jobbigt. Hennes rädlsa är väl i och för sig inte helt obefogad, men det är en annan historia.
Jag fick en kopp också, till min servis :) Började samla när jag konfirmerade mig, och nu har jag typ åtta koppar och en sockerskål :P Fattas bara fyra. Och en gräddkanna.

Nu skall jag sätta mig och plugga lite innan mina föräldrar kommer hem, då ska vi nämligen ut i skogen och GRILLA. Ja,ni läste rätt. Värsta skogsmulle. Har inte bestämt mig för om jag ska följa med än, får se. Men jag tror nog jag gör det, vill ha lite frick luft och motion. Dessutom skall massa av våra kompisar med så... Jaja.

Escobar feat. Heather Nova - Someone New. Den perfekta söndagslåten, fråga mig inte varför. Btw, jag älskar hennes röst.


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: aa ungefär så ja :P

2007-10-21 @ 11:25:55
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: ida

svar: tack. aa visst är det, man är som i en annan värld just då hehe.. jätte häftigt!! Vad ska du hitta på idag bruden?

2007-10-21 @ 11:45:12
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: emelie

Låter mysigt att grilla i skogen :) hoppas du får det kul

2007-10-21 @ 12:38:07
URL: http://emeliesstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0