Stressig dag

Usch, jag hatar att stressa. Men idag har det varit ett jäkla tempo, började med att jag var sen till bussen imorse, sedan har det fortsatt. Skulle köpa present till pappi efter skolan idag, men min kort FUNKADE INTE! Aaah. Sånt där makes me craaazy! Så jag fick åka hem, utan present, och nu har jag precis slängt i mig lite yoghurt med honungsmelonsmak och havreringar som smakar bark, och ser ut som torrfoder.. Lägg till att jag ska iväg och träna om en halvtimma, så fattar ni att jag är stressad. Åh, jag har börjat få ont i halsen nu också! Hatar det, hade ju precis blivit fri från min förkylning. Och JA, jag vet att det inte är bra att träna när man är förkyld, jag är medveten om att jag kan dö, men wtf. Jag måste bara träna idag.

image126
Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0