Snabb frukost

Det blev supersnabb frukost sedan jag fått veta att strömmen stängs av 10:00! Hu, hur ska jag klara mig? Sorgligt nog är jag hemskt beroende av elmanicker. Nåja, tänkte i alla fall tipsa om min snabba, nyttiga frukost:

Du behöver:
Vanlig, naturell yoghurt (jag kör på "mild")
♣ En halv banan
♣ En näva frusna hallon

Släng i alltihop i en mixer om du har det, annara gör du som jag: tar en vanlig hög behållare och kör med stavmixern i typ tjugo sekunder. Tiden kan variera, men se bara till att det inte finns några klumpar kvar.

Jättegott och nyttigt!

Hjälp nu kommer elgubben!:O Återkommer efter 12:00. Puss!

Kommentarer
Postat av: Helena

Dey låter jättegott. Terrier är en så gullig och fin hundras tycker jag!

2007-10-04 @ 10:57:35
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: julia

åh det lät ju sjukt gott med en näve frusna hallon ! jummy :) kram

2007-10-04 @ 11:40:12
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0