Shopping utan pengar

Har precis kommit hem från stan där jag var med mormor =) Faktiskt riktigt trevligt, även om jag inte shoppade något. Har fortfarande ont om pengar eftersom jag köpt så mycket dyra grejer på det senaste... Vi åt i alla fall lunch på ett ställe där de hade skitgod salladsbuffé. Hur gott som helst, med kalkon, rostbiff, kyckling, fetaost, räkor, kräftsallad och maassa grönsaker =) Yummie!

Hittade en superfin tunika på Indiska, men jag fick låta bli att köpa den. Måste verkligen spara mina pengar till att köpa julklappar. Imorgon skall jag iväg till Gekås i Ullared. För er som inte vet vad det är så är det en überstor affär typ, där man kan köpa allt möjligt. Kläder och sånt också, även om dom inte direkt har några kvalitetskläder. Men billigt är det =) Så jag tänkte se om jag kunde hitta kanske lite kläder till mig själv, mest underkläder som jag verkligen är i behov av, och även lite strumpbyxor, knästrumpor och benvärmare. Men mest ska jag hålla utkik efter julklappar. Det är ju perfekt om man kan få tag på massa billiga grejer där =) Då kan man ju dessutom köpa fler julklappar!

Nej, nu ska jag bara lägga mig i soffan och softa, läsa min nya Veckorevyn som damp ner i brevlådan för en sund sedan. Hur ser eran dag ut?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0