Recept sökes!

Kom igen nu folks! Jag måååste ha ett bra recept till lördag, och kom igen, jag vet att ni har tips på massa smarriga grejer ;D Mitt enda alternativ just nu är kladdkaka, med glass och bär. Visserligen sjukt gott, och alla gillar det, men jag skulle verkligen vilja fixa till något lite mer avancerat, eller i alla fall lite mer annorlunda! Det får inte vara för avancerat :P Har funderat på cheesecake, någon form av choklad- eller nougattårta eller något lite snajsigt man gör i små glas till var och en, ni vet med bär, vanlijvisp och krossade digestivekex. Men jag har liksom inget konkret. Inget recept att följa. Bara tusen tankar i huvudet som inte går att samla ihop :P Ni vet hur det är. Har redan mycket att tänka på den här veckan... Så snälla ni, skriv ner alla tips ni har i en kommentar! Blir superglad för all hjälp jag kan få :) Det behöver absolut inte vara ett helt recept, ni kanske bara har någon tanke om något som skulle vara gott, skriv det i så fall! :)

image255


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta grejen i glaset! Ser sjukt gott ut!
Eller så gör du lite olika saker och har dessertbuffét. Det brukar jag ha, och det är grymt uppskattat (och gott!)

2007-10-24 @ 16:44:14
Postat av: paulina mikaéla.

Tycker att alla dina förslag låter toppen!

2007-10-24 @ 17:05:20
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: ida

svar: aa tack.. ska bli riktigt häftigt :P

2007-10-24 @ 17:58:14
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0