Promenix

Har precis kommit hem från promenaden med mamma och Elsa. Tog lite kort och filmade, kanske kommer ett videoklipp sedan;) Premiär för mig i så fall, även om det inte riktigt blir något "sånt" videoklipp, eftersom det bara är på Elsa :P Men men. Det var i alla fall jättehärligt med en promenad, väldigt kallt men jag hade klätt på mig som sjutton! Vinterjacka, mjukisbralls, halsduk och mössa. Och vantar. Jag är skitförkyld, snörvlade mig igenom hela promenaden. Det är något knas med bilduppladdningen just nu :S Vet inte varför, men jag lägger upp bilderna så fort det går! :)



En annan grej: snodde denna länken från Kenza (iofs har kanske de flesta av er redan sett den då, eftersom hon har nåågot fler läsare än lilla mig:P, men jag länkar ändå). Gå in här, så kan du hjälpa till att skänka pengar till välgörande ändamål utan att behöva betala själv. Du bara klickar, och för varje klick du gör så skänker sponsorer pengar till ändamålet! Bra va? :) T ex kan du hjälpa regnskogen, sälungar, bröstcancer/cancerforskning, AIDS, hemslösa.... hur mycket som helst! Och du kan klicka så många gånger du vill:D Så in och klicka nu för tusan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skitbra sida, hade faktiskt inte läst det på kenzas blogg innan, så det var ju bra att du hade länk du med :)

2007-10-14 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0