Oväder

Shit, inget fint väder här inte. När jag och Elsa promenerade ner till lokalen där jag hade middagen var det ganska fint väder, men när vi skulle hem hade det börjat blåsa som satan och precis när vi kom innanför dörren här hemma började det regna. Usch! Gillar inte regn och rusk. Men det är väl typiskt höstväder.

Jag diskade all disken efter igår och städade undan lite. Jag och papi ska åka ner sen och ta hem all mat som blev över och ställa unden bord mm. Gott med samma goda mat och efterrätt idag med =) Kollade kameran också, tänkte se vad det blev för bilder av kvällen. En liten överraskning dock, jag hade bara tagit TVÅ kort =P Haha. Bra där! Men, jag fick lite pics skickade från M, och hoppas att I och G också skickar till mig senare.

Tänkte gå ut och gå, men i det här vädret blir det nog inget... Får se sen när mami kommer hem. Här kommer lite bilder från igår, endast på mig då =P Vet inte om girlsen vill bli uthängda såhär haha. Förstår inte hur jag kunde va så klantig att jag glömde fota den underbara maten, inte heller en outfitbild lyckades jag få till. Illa. Jaja, ni får försöka se vad jag har på mig på dessa bilder, det var i alla fall den svarta tunikan jag fick av mamma i veckan, lila strumpbyxor, guldberlockshalsband och guldarmband.

image271



Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Jo jag har sett den så sorlig

2007-10-28 @ 16:59:00
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0