Onsdag

Morniing!

Hoppas ni mår bra idag, det gör jag =) Vaknade iofs ganska tidigt, typ halv nio, men men. Var utvilad i alla fall =P Har slängt i mig lite frukost, citronyoghurt och osötad müsli med kanel och frukt typ. Inte så hungrig. Ser faktiskt fram emot att åka till Ullared =) Haha, ska bli kul att se vad de har för skit där =P Ha ju iofs varit där förut, men det var ett tag sen sist och de har aldrig samma saker... Som jag sa igår så ska jag först och främst kolla efter julklappar. Skulle vara jätteskönt om jag kunde pricka av några namn på listan ;) Sedan underkläder, strumpbyxor och knästrumpor till mig själv. Och om jag hittar något annat.

Hur ser er dag ut? Göra något roligt? Skriv gärna ner en liten rad i kommentarerna isf, är alltid kul att ha fått lite kommentarer när man kommer hem =) Frivilligt såklart ;)


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Var själv i Ullared i lördags, hittade en del kul. Hoppas du får det trevligt :)

2007-10-31 @ 10:00:59
URL: http://tjolahoppsan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0