Mätt och glad :)

Nu har vi precis käkat, resterna från igår =) Efterrätten var typ ännu godare idag än igår, moha.. =P Så nu är jag mättmättmätt. En riktig kaloribomb den där, men ack så god. . ;) Nu blir det Beckfilm med mami och papi! =) Det tysta skriket, någon som har sett den? Näst sista Beckmovien, nooo =( Vill inte att dom ska ta slut, jag älskar dom filmerna. Och jag älskar Gunvald Larsson =D Så skön är han. Har hört rykten om att han typ försvinner i sista filmen, dör eller nåt!? NEJ! Det hoppas jag verkligen inte. Han är ju den som gör hela filmen. Ja, det återstår att se.

En grej som är så himla skönt idag, är att i vanliga fall på söndagar har jag värsta ångest. Eller aa, inte ångest, men ni vet, helgen är slut och man vet att man ska till skolan imon. Men inte idag! Näe, för det är en helv veckas lov nu! =D Jag är lycklig. Oh så skönt det ska bli.

Ha en trevlig kväll nu sötisar, skriver kanske lite mer ikväll!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

vilken snygg header du har!

2007-10-29 @ 11:27:06
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0