Matilda testar

Jag har testat två nya produkter nu ett tag. Båda är från Nivea och deras young-serie. 

Den ena heter Control Shine och är en ansiktskräm som mattar ner om man är blank i ansiktet. Visserligen har jag inga major problem med att bli blank, men ibland efter en lång dag kan det hända, så jag tänkte att den var värd att testa.
Jag har använt krämen morgon och kväll (ibland bara antingen eller), och jag märkte av en ganska klar skillnad att huden blev "mattare" på något sätt. Bra underlag till smink också, eftersom huden känns jämn även om man för tillfället har någon plita eller knottror eller liknande. Bra pris.
Betyg: ♥♥♥♥/♥♥♥♥♥





Den andra produkten heter Peel Soft och är en mild skrubbkräm som är särskilt anpassad för "tonårshy". Det är tydligen ämnen i själv skrubbkrämen som är bra för oren och blandhy. Jag tycker att den är helt okej som peeling. Den känns mild och ganska skonsam för ansiktet, det känns inte som att man river upp hela asiktet som med vissa andra skrubbkrämer. Dock vet jag inte hur stor skillnad den har gjort jämfört med innan, när jag inte använde någon peeling i ansiktet. Men en fräsch känsla efteråt och ansiktet känns lent och rent. Bra pris.
Betyg: ♥♥♥/♥♥♥♥♥


Båda produkterna är värda att testa tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Jag brukar inte lägga på minnet vilken jeansstorlek folk har. Dessutom har hon ju många läsare som kanske inte har samma storlek som hon, som har lust att kika in :)

2007-10-06 @ 15:50:37
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0