Måndag

Hej alla glada, pigga människor :D Kom hem från skolan för en stund sedan, har precis ätit middag med min kära familj. Usch, sen dag idag, gick ändå tills 16:15! Senaste dagen i veckan, grymt jobbigt. Sista lektionen är spanska, och jag orkar verkligen inte, har ingen energi sista lektionen. Jajaa, sluttjatat om det! :) Blir nog kanske en outfitbild sen, får se om jag får tag i kameran...

Just det, skolfotona hade kommit till skolan idag! Aaaah. Hatar, hatar, hatar skolfoton. Blir alltid SÅ himla dålig. Fy fan. Samma i år, tyckte jag i alla fall. Fast jag är alltid så himla självkritisk, så jag tror aldrig att jag skulle vara nöjd...  Men typiskt nog hade vi inte fått hem dem i brevlådan:( Hann ju knappt kolla någonting i skolan, och jag är en sån där som tycker det är asball att sitta och analysera varje person, haha:P Typ "Shit va hon ser blek ut!" Haha, neej, så elak är jag inte, men när jag får hela skolkatalogen så kan jag sitta i typ en timma och kolla igenom alla klasser :P Askul ju. Jag tyckte i alla fall att överlag var min klass grymt snygg, alla var jättefina :) Det kanske beror på att det gå mycket snyggt folk i min klass, haha, det är kanske därför jag känner mig så underlägsen ;) hehee..

Gympan idag var askul, haha ni skulle sett mig när jag spelade tennis :D Så jävla kass! Jag sög så stenhårt att jag inte kommer våga visa mig på idrottslektionerna i fortsättningen :P Nej riktigt så allvarligt var det inte, men med tanke på att jag spelade med E, C och C, som alla tre går eller har gått i tennis så framstod ju inte jag som Björn Borg direkt .. :P Men men, jag bytte till basket sen, det gick lite bättre, men jag vågade ju aldrig attackera nån för mina naglar är så långa och jag har hemska minnen från att spela basket med långa naglar. Det var typ i sjuan när jag skulle bryta en passning, och bollen knäckte mina naglar bakåt. ONT, gjorde det :´( Men det gick fint idag :)

Annars hände inte så mkt roligt i skolan faktiskt :P Nu ska jag försöka plugga lite, hmm, har spanskaprov på torsdag! Shiet, jag kan ingenting typ. Någon som är asgrym på spanska som vill hjälpa mig? (A):P Inte? Okejdå.

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: bella

haha se vad man kan hitta för namnliknelser ;D

2007-10-15 @ 18:20:30
URL: http://barabelinda.blogg.se
Postat av: bella

det va såhär att jag reagerade på ditt namn för att jag också har "bara" i början. och min syrra heter matilda så.. ja det blev bara så att jag kommenterade för att det kändes lustigt :P

2007-10-15 @ 18:39:27
URL: http://barabelinda.blogg.se
Postat av: paulina mikaéla.

Svar: Spank you very much! :) Kul att du gillare

2007-10-15 @ 18:40:08
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0