Måndag

Hej allihop! Har precis kommit hem från skolan (sjuukt lång dag idag), fast hoppade iofs över spanskan som vi har sist. Kände mig jättetrött och hängig. På vägen hem stannade jag till vid Scandinavium och Frölunda-shopen och köpte en frölunda-mössa i försenad födelsedagspresent till pappa. Han hade önskat sig en sån så jag hoppas att han blir glad :)

Tänkte bloggat lite i morse, men när jag slog på datorn så var det något knas med internet så det blev inget :( Sedan tänkte jag blogga ifrån bibblan, men var tvungen att rusa till skolsyster så... Ja. Men nu skriver jag i alla fall :)

Åh, just det. På bussen hem kom det på värsta fyllegubben. Usch, jag tycker sånt är så himla obehagligt. Fast jag försöker att inte visa det, för jag vill inte att dom ska se att jag är rädd och komma fram typ haha :P Så jag anstränger mig för att se ascool och oberörd ut, vilket jag tror fingerar ganska bra ;) 
Nej, men seriöst, jag tycker sånt är så himla tragiskt egentligen, blir ledsen av att se det. Han kunde liksom knappt stå på benen, höll på att ramla på över en tjej på sätet hon satt på, och ramlade av bänken på busshållplatsen innan vi skulle gå på bussen. Och så satt han och pratade för sig själv hela tiden. Varför hamnar vissa människor så fruktansvärt fel? Är det bara en slump, eller är det förutbestämt vilka människor som ska bli fyllisar och uteliggare.? Önskar man kunde hjälpa dom. Jaja, hur som helst.

Hur har er dag varit? Gjort något roligt? En dagens outfit kommer senare, så håll utkik! 

Kommentarer
Postat av: Clara

Min dag har varit underbart bra :) Shoppat lite smink och det är ju alltid härligt !
Fin outfit btw!
:)

2007-10-08 @ 22:39:27
URL: http://Bergenstrahle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0