Lördag

Usch vilket tidigt inlägg för att vara lördag. Men jag vaknade jättetidigt och kunde inte somna om, så vad ska man göra? Ser ut att vara riktigt fint väder idag med, härligt:) Har inte bestämt mig angående Hard Rock ännu, har fortfarande ganska ont i huvudet och känner mig inte riktigt fit for fight.. En hemmakväll skulle inte sitta fel, särskilt inte efter förra helgen.

Hur som helst så kommer det dagens outfit-bilder (btw, forsätt kommentera på gårdagens!), plus några av bilderna jag tog i torsdags. Undra vad det kan vara för något.. ;) Nej, nu ska jag kila ner till köket och göra i ordning lite gröt med hallon! Hörs senare:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en jättebra dag!

2007-10-06 @ 09:49:44
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0