Kul grej :)

Vilka är dina favorit skor just nu? Ooh, svårt, måste säga två stycken. 1. Mina vita tygskor som jag bodde i hela sommare har hängt med även ett tag in på hösten. Så snygga, bekväma och passar till det mesta. 2. Mina nya svarta, höga stövlar.
Vad gör du? Sitter här och bloggar lite, väntar på mamma, när hon kommer ska vi ha myskväll.
Fest eller slacking? Fest kan vara grymt kul, om man är på rätt humör och med rätt personer, men jag tycker det kan vara lika skönt att ha en mysig hemmakväll.
Är du stolt över ditt liv? Stolt, hmm. Jag vet inte. Jag vill vara det i alla fall. Jag är ganska stolt över mig själv och jag är stolt över min familj och mina vänner, så ja, det kan man nog säga. Jag är i alla fall grymt nöjd med mitt liv just nu.
Vilken låt lyssnade du på senast? Om du lämnade mig nu med Lars Winnerbäck och Miss Li.
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Stockholm.
Tittar du mycket på tv? JA. För mycket.
Har du varit med i lokaltidningen? Haha, nej!
Vad kostar det du har på dig? Inte särskilt mycket, sitter här i hoodie och mysbralls.
Vad gör du när du inte kan sova? Börjar sömnstressa. Typ "Om jag somnar nu så får jag sova 8 timmar... om jag somnar nu får jag sova 7 timmar... aaaah!"
Vad gör du om ett år? Går i tvåan.
Brukar du läsa horoskop? Brukar de stämma? Nej.
Bästa fikat? Sideroad, fiket vid skolan.
Det dyraste du äger? Hmm. Min moppe?
Favoritmånad? "Juni, Juli, Augusti, allt känns mycket lättare då.." ;) December också!
Favoritdag? Lördagar
Choklad eller vanilj? Choklad, fast jag äter inte godis


Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Älskar också sånna :D

2007-10-07 @ 12:14:43
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: Angelica

svar: jag fick hjälp med det.. :) kan inte heller själv:/

2007-10-07 @ 13:02:30
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0