Jag hatar regn

Fyfan vad jag hatar regn. Allvarligt. Jag vet, det kanske är löjligt, men det gör mig så grymt förbannad rent ut sagt att behöva gå hem från bussen i regn. Hela den här dagen har för övrigt varit et stort skämt. Först försov jag ju mig, sedan när jag kom till busshållplatsen insåg jag att jag hade glömt plånboken med busskortet hemma. Jippie. Hem igen, och missade såklart den andra bussen också. När jag sedan väl satt på bussen så kom jag på att matteboken, räknehäftet och miniräknaren låg kvar hemma på köksbordet. Ni fattar, inte min dag idag.

Skulle ju visa bilder på dagens outift, men mina kläder blev pissblöta innan jag hann ta några pics, så kanske att jag tar lite bilder sen när dom har torkat ;) Får se, men håll utkik för det är inte omöjligt!

Har er dag varit bättre än min?  Hoppas det, kommentera gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0