Ingen träning

Nope, det blev ingen träning för mig idag. Ni kan inte ana hur pissed jag är just nu. Jag bestämde mig för att trots allt åka bort till Friskis, ensam. Tänkte att någon stackars krake är det väl säkert där som behöver en partner. Så jag satte mig på min (jävla) kinapuff och började brumma iväg, och vad hände när jag nästan kommit halvvägs? Jo, alla arga hemlängtande, måndagströtta bilister börjar blinka frenetiskt åt mig. Yes, ljuset hade pajat. Så jag förstår ju att dom höll på och blinka som dårar, det var väl knappt att dom såg mig. Men, jag fick en snilleblixt och satte på helljuset. Körde ytterligare 50 meter och vips så började folk blinka igen. Även det hade gått sönder. Jag fick köra in till kanten och ringa mamma, som lät lite tveksam till om jag kunde köra vidare eller ej. Jag själv var mycket stressad (klockan var 19:16, passet började halv). Till slut lämnade mamma över luren till pappa som snabbt klargjorde för mig att om inte ljuset fungerade så kunde jag inte pånågra villkors vis köra vidare. Nejdå, så det var bara att vända om hemåt. På cykelbanan. Håhåjaja, vad de är jobbigt ibland. Nu är jag så jävla trött på moppejäveln att jag inte orkar vara arg. Det har bara varit krångel med den på det senaste. Trots att farfar har varit supersnäll och mekat med den en hel del. Nej, så nu är det riskokare till salu. Någon som vill ha?

image280

Kommentarer
Postat av: Maria

svar: Men det är kul med Friskis och Svettis ^^ har testat det ett par gånger :P

2007-10-29 @ 20:10:26
URL: http://mariahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0