I'm off to Bonde söker Fru

Nu är det verkligen färdigpluggat för ikväll! Har STOR ångest i hela kroppen, men jag orkar inte plugga mer nu. Förlåt om det har varit ett jäkla tjat om plugg i bloggen heela denna veckan, jag har märkt det själv :P Ska bli bättring. Nu slår jag i alla fall ihop böckerna för idag, och ska kila ner och se på "Bonde söker fru" haha :P Tycker det är rätt ball faktiskt! Fortsätt tipsa om efterrätter :) Kom igen, jag vet ju att ni alla någon gång har ätit någon riktigt god dessert ;) Blir superduperglad för alla tips jag får.

Hoppas nu att ni får en fortsatt trevlig, skön kväll och sov så gott i natt så hörs vi imorgon :) 

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Tack för din kommentar, som jag blev jätteglad över. Vi får se, men just nu vet jag inte hur det blir. Ha en jättebra dag!

2007-10-25 @ 09:43:38
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0