Home!

Heeey. =D

Nu är jag hemma från lågprisernas land, Gekås! Woho, va där var mycket folk. Mamma. Maybe att det inte var bästa idéen att åka dit mitt på lovet, när typ alla andra i hela Sverige tänker samma tanke som en själv, men wtf. Det var roligt i alla fall och jag hittade faktiskt en hel del bra grejor =) Inte så jättemycket till mig själv faktiskt =( men desto mer julklappar! =D Skitbra! Jag som redan har börjat få lite julstresspanikångest, vill gärna komma igång med julklappshandlandet i tid. Har hänt flera gånger att jag drömt mardrömmar som ser ut typ såhär: det är julaftons eftermiddag, vi ska precis dela ut julklapparna, när jag inser att jag har glömt att handla julklappar =S Har inte en enda. Varför förföljer dessa drömmar mig? Haha ;) Skumt. I alla fall, köpte ett par jättesöta snapsglas med tomtar på till farmor och farfar, och även en sak till mormor och morfar, vad kan jag inte skriva här =P Dom har nämligen precis skaffat bredband, och som jag sa häromdagen så har min bror visat mormor min blogg så det kan hända att hon tittar in här igen.. =) Köpte även julklappar till mamma, pappa och G. Är såklart inte klar med alla, men det känns skönt att ha kommit igång och köpt några =) Jag älskar verkligen att köpa julklappar, helt sjukt vad jag tycker det är kul! Typ att fundera ut vad personen kan tänkas vilja ha, sedan hitta den perfekta saken, slå in den i fint papper med fina snören och fin ettikett och sedan vänta på att få se personens reaktion när hon/han öppnar den. =P Låter jag nördig? Tänkte väl det.. ;) Men sån är jag =P Köpte även jättefina "hängande ettiketter" alltså julklappsettiketter som hänger i ett guldsnöre som man fäster på paketet. Dom var guldiga och hade typ änglar på.

Till mig själv köpte jag lite smått och gott. Bland annat ett par skinnhandskar (jag älskar dom!), ett par andra mysiga tumvantar, en stickad lång tröja, en kortärmad grå tunikatröja (vet inte vad man kallar det haha=P), bodylotion och en del annat. Just det, fick tag i lite underkläder också, helt sjukt billigt. Hittade spetstrosor i hipstermodell för tjugo kronor styck! =O Whooa. Och andra trosor för 16:-/st. Man blir ju nästan mörkrädd. Allt som allt gick det på runt 700:-, hur billigt som helst med tanke på att jag för det fick julklappar, fars dags present (just det, fars dag är om några veckor, glöm inte det =P) och grejer till mig själv. Jag är glaad =)

Tänkte lägga ut lite bilder på sakerna imorgon. Just nu är jag astrött, ligger här helt utslagen i min säng med laptopen i knäet =P Haha. Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Dressy

Gekås är kul! ;)Så jävla billigt ;)

Ja, visst var det fint! :D

2007-10-31 @ 18:56:26
URL: http://Dressy.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

:) jaa visst är den korsetten grym!!

2007-10-31 @ 19:28:07
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: GILA

svar: paris

2007-10-31 @ 19:31:09
URL: http://klassiker.blogg.se
Postat av: amelie

det är umbrella med rhianna ;)

2007-10-31 @ 19:36:34
URL: http://ameliepettersson.blogg.se
Postat av: Visions Of Johanna

Ha en bra kväll! :)

2007-10-31 @ 19:37:12
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0