Holaa :)

Har precis kommit hem. Jag och mami tog en promenad med Elsa och studsade in hos mormor och morfar på vägen hem. Där blev vi kvar ganska länge, över lunchtid så jag letade fram lite fullkornshavregryn i ett skäp och kokade mig lite gröt ;) Heja mormor som har sånt nyttigt hemma! Vi satt där och pratade ganska länge, sen kom min mormors bror och vi pratade ännu mer. Ämnen vi snackade om var till exempel tv-programmet Mia och Klara, (som jag inte har sett..), tydligen är det askul så jag kanske ska se det nästa gång. Det var mest humorprogram och sånt som kom upp, så vi pratade även om Filippa Bark. Haha =) Hon är såå klockren, jag älskar henne! Kollade alltid på Robins förut när det gick, och där var hon ju med. Måns Selmerröv. Hahaha =P Jag vill gå och se hennes "föreställning" eller vad man säger, Filippa Bark och Döden tror jag det heter. Någon som har sett den?

Nu gör jag typ ingenting, vilket är grymt skönt. Lyssnar på musik då, men det tycker jag inte räknas för det gör jag jämt. Ikväll blir det ki-box på Friskis med G =)=) JAA, JAG FÅR ÄNTLIGEN BÖRJA TRÄNA IGEN! Wiiiiee =P Är överlycklig. Dessutom är det öppet hus på F&S denna veckan, det spelar ju iofs inte mig någon roll eftersom jag redan har kort, men det gör att jag slipper träna ensam =) Har tänkt att dra med mig G hela veckan typ! Mami får nog följa med nån dag också. Hon är ingen träningsmänniska direkt, men jag ska nog få med henne. Om du läser detta mamma: Följ med och träna för bövelen! ;)

Jaja, nog tjatat om det. Ska blir grymt kul med ki-box iaf, jag älskar det. Det är tuffare än de andra kärringjympa-passen, och man är verkligen slut efteråt! Så skönt. Nej, nu ska jag kolla lite bloggar. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Visions Of Johanna

haha eller hur! Inte speciellt mysigt att se på ^^

2007-10-29 @ 16:10:10
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se
Postat av: Tessman

ki - box e skitkul, håller med!

2007-10-29 @ 18:32:21
URL: http://atasteof.blogg.se
Postat av: Anonym

Mia&Klara rekomenderas verkligen! :)

2007-10-29 @ 18:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0