Hola Amigas

Nu har jag precis kommit hem från skolan/vårdcentralen! Tog bort stygnen, och det hade läkt jättebra:D Syntes knappt någonting. Bar lite kanter från där stygnen hade suttit, men själva jacket var nästan helt borta! Wiiee, det var tur det, för jag vill helst inte gå runt med värsta feta ärret på magen :/ Eller aa, det finns ju viktigare saker att oroa sig för kanske, men ändå. Tog en rask promenad hem från vårdcentralen istället för bussen, härligt med lite motion och frisk luft även om det var rätt kallt haha :P Så himla härligt, jag gick genom parken som liggar ganska nära där jag bor, där är så sjukt fint nu! Tog lite bilder, men dom blev inte så bra eftersom jag bara hade mobilen med sig, men jag ska se om jag hinner ner dit imon och fota lite :) Helt gult-orange överallt, massa löv också går det en damm/bäck genom hela parken. Värsta idyllic :P

Har varit ute en snabbis med Elsa också, ska nog snart gå ut en lite längre promenad, eller så går jag ner till mormor och morfar med henne. Hon är så himla söt när jag kommer hem på fredagar, då har hon varit ensam i någon timma (eftersom hon fortfarande är valp så vill vi helst inte lämna henne ensan föör länge), och hon har en liten hage som hon är i för att hon inte ska hitta på något bus när hon är ensam. Så när jag kommer upp för vår grusgång på cykeln hör hon det och när jag kommer runt hörnet och ser in genom fönstret i köket, så ser jag hur hon sitter bakom gallret och tittar efter mig :) Så himla glad blir jag varje gång jag ser det. Som till exempel idag var jag lite irriterad när jag kom upp på vår gång, dels för att det var skitkallt, dels för att det blåste motvind som in i helsike (ja jag vet jag är lättretlig:P) och kände hur jag frös och svettades på samma gång, sketjobbigt ;P Men så såg jag Elsa sitta och vänta på mig och då blev jag genast på bra humör igen. Och så glad hon blir när jag kommer och lyfter upp henne! Det är fördelen med en liten hund, dom är mycket mer behändiga än stora :P Innan vi köpte Elsa gillade inte jag hundar särskilt mycket, eller alltså inte så att jag inte gillade dom, men jag ville inte ha en hund eller så. Men nu när man har henne så har jag helt ändrat uppfattning. Det är så himla mysigt att ha någon att mysa med, att gå ut och gå med, någon som blir glad när man kommer hem, som man aldrig är sur på eller bråkar med... :) Älskar dig snuttis ♥

image268

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello
hur får du en så cool grund till din blogg?

2007-10-26 @ 22:22:37
URL: http://mullisen89.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Aaaw så söt!

2007-10-27 @ 16:52:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Matilda

Anonym: menar du bakgrunden? så cool vet jag inte om den är :P du ändrar det i stilmallen :)

2007-10-28 @ 11:02:46
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0