Hej igen

Hoppas ni har haft en bra söndag hittills. Jag har precis kommit hem från skogen :P Haha. Det va la helt okej, men hur kallt som helst :O Eller så var det bara jag om var jättefrusen, jag hade två par vantar, två haldsukar och två jackor.. :S Eller aa jag hade ju inte det från början då, men jag fick låna av pappa och August... Efter ett tag tröttnade jag och A så vi gick hem till honom en stund. Jag luktar rök som fan nu, håret och allt, asäckligt :S Får ta och duscha lite senare, och hänga ut mina kläder på vädring!

Har försökt plugga lite (historieprov på fredag), men det går inte in i hjärnan. Dessutom är jag sämst på att plugga när datorn är på, så det blev att jag läste lite bloggar istället :P Inte bra, jag vet. Men jag hatar verkligen attg plugga på helgen, och jag är så trött och .... Shit va jag gnäller:P Wellwell, jag pluggade faktiskt i morse, gjorde klart samhällsuppgiften, så det är ju alltid något! Ska snart sticka iväg och jobba någon timma, sedan tror jag att vi ska beställa pizza :) Mums. Det hör INTE till vanligheterna att jag äter pizza på en söndag, men jag kände att jag ville unna mig det idag! Hade ju egentligen min sån dag igår, men jag åt typ inget sånt gott som glass eller sånt (godis äter jag ju inte överhuvudtaget), så det får bli en svullo-pizza idag :P

Funderar på att övertala mamma och pappa att vi ska hyra någon av de två sista Beck-filmerna ikväll, fyran hade ingen bra klockan nio... Någon som har sett dem? Bra?

Ska ni se någon film ikväll och isåfall vilken?

image246



 


Kommentarer
Postat av: ida

svar: idag har jag bara tagit det lugnt, kollar på lite innebandy.. Ska faktiskt se på Wallander ikväll, hemligheten (min favorit) av dom.. :) trevlig kväll!

2007-10-21 @ 17:13:55
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: Cecilia

Jag har sett dom. Den sista var bättre tycker jag. Men helt klart sevärda båda 2.

2007-10-21 @ 18:54:42
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Gabriella

Hej hej!

Har sett båda senaste Beck, helt ok var dom! Annars är det en helt ok film på 5:an kl.20.00, Why I wore lipstick to my mastectomy. :P

2007-10-21 @ 19:45:14
URL: http://tjolahoppsan.wordpress.com/
Postat av: anna

alla beckfilmer jag har sett har varit bra så jag antar att de också är det!

2007-10-21 @ 20:09:46
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag såg en Beckfilm igår med Persbrandt ;)

2007-10-21 @ 22:46:30
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0