Halsfluss

Japp, ni läste rätt, nu har jag gått och fått HALSFLUSS. Förbannat också. Skulle nog inte tränat igår. Jaha, och vad gör man nu då? Antar att jag får pallra mig iväg till vårdcentralen, få lite pencillin, och bädda ner mig. Fy vad tråkigt. Jag hatar att vara sjuk. Och idag när pappi fyller år och allt, släkten kommer hit ikväll och det ska bli "kalas". Jag får väl stänga in mig på mitt rum och låtsas att jag inte är hemma, annars lär det väl inte vara någon som vågar gå innanför vår dörr.

Benvärmarna igår blev faktiskt rätt bra. Har inte kunnat testa dem med en riktig outfit ännu (tänkte ju ha dem på mig idag, men nej), så helt säker kan jag ju inte vara. På att de blev bra alltså. Jaja, hoppas att min VR kommer idag så jag har någonting att göra iaf. Buhu. I feel sorry for myself.

image130


Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig! :)

2007-10-02 @ 13:32:23
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Hanna

usch då :/

2007-10-02 @ 16:00:48
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0