Hallååå

Nu har jag precis tjockat mig med en Ciao Ciao. Är det inte godaste pizzan så säg!? Ost, tomat, bearnaise-sås och oxfilé. Sketgod. Nu funderar jag på om jag ska, 1. ta en dusch och sedan slockna under mitt oerhört varma, sköna duntäcke, 2. ta mig i kragen, gå ner till mami och papi vid tv:n, fruktfrossa och kolla på söndagsfilm eller 3. vara inne på datorn ett tag till, sedan lägga mig och glo på Vänner-avsnitt tills jag somnar. Hmm, svårt val.

Var inne på ellos.se och kollade lite. Hittade denna jeanstunikan (som jag kollade på redan i slutet av sommaren), och nu kostar den bara 99:-! Jag vet inte, den kanske har gjort det hela tiden, men jag borde ju ha reagerat på det priset isf. Synd bara att jag inte har fått min lön ännu, och är i stort sett pank, annars hade jag slått till på momangen ;) Visst är den snygg?

image247
Med några guldarmband, svarta tights, vita knästrumpor och stövlar skulle den va SÅ snygg :)

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Svar: Vem fan gör inte de?? HAHAHA!! kramar

2007-10-21 @ 20:52:16
URL: http://www.joojjjjoo.blogg.se
Postat av: Josefin

fin :)

2007-10-22 @ 19:19:09
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0