Godkväll/godnatt

Nu har jag legat och kollat på OC typ hur laange som helst. Har stängt ner nu, bara för att i nästa sekund sätta på tv:n och några Vänner-avsnitt =P Snacka om att jag är elektroniknörd. Jag måste sluta spendera så mkt tid framför datorn/tv:n. Inte bra. Men jag älskar både Vänner och OC, så dem kommer jag aldrig aldrig kunna sluta kolla på. Never ever. Men nu stänger jag i alla fall av datorn för idag. Imorgon blir det som sagt stan med mormor =) Ska bli trevligt.

Nu ska jag gå ner och borsta tänderna, säga godnatt till elsapälsa och krypa ner under täcket. Det är så härligt med lov för man kan ligga och kolla på tv i evigheter på kvällen om man vill (säger tv-nörden=P). Eller aa man kan ju kolla på dagen också om man vill, men riktigt så addicted är jag inte. ;)

Sov så gott inatt nu, och dröm sött :)
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0