Godkväll

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hejdeematilda
Hur svarar du i mobilen?                                                                                                             
Standardsvaret: "Hallååå?" (pappa säger alltid: "Så svarar man väl inte i telefon!?" hihi:P) Eller, beroende på vem det är som ringer: "Hola" (när C ringer), "Yo bro" (brorsan), "Heeeey"(G), "Tjabba tjena hallå" (T), "Hej tönt, vad vill du??" (Gu) Jag vet, jag är snäll.              
Ringer det mycket till dig?

Nja, sådär :P
Ringer du mycket?
Nej mest sms
Vem ringde du senast?
Mamms
Hur mycket pengar har du?
Typ 80 spänn just för tillfället
Senast kramat och när?
Carro, i fredags efter skolan
Antal timmar sömn inatt?
Ca tio skulle jag tro
Sov du ensam?
Ja, buhu!
Vem sov du hos senast?
Carro
Vem sov hos dig senast?
Ellinor
Vem vet mest om dig?
Tess tror jag
Vem vet du mest om?
Många ;) Jag vet allt mohaha!
Vad ser du fram emot?
Min tjejmiddag nästnästa helg
Vad vill du ha just nu?
PENGAR!
 Vem hånar du?
Såna som tror dom äger världen och är bäst, men som egentligen är SÅ patetiska!
Vem längtar du mest efter?
IDA
Vem vill du helst slippa?
Sara
Vem stör du dig på?
Sara
Vem vill du sova bredvid inatt?
Min kudde
Vilken buss åker du oftast?
Buss 80
Vilken årstid är det nu?
Höst
Anser du dig själv snygg?
Ibland, ibland inte.
Har du varit kär? Är du kär nu?
Ja. Nja.
Är du en bra partner?
Jaaa!
Har någon varit otrogen mot dig?
Nix
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Näe
Har du varit otrogen?
Neej, håller mig borta från allt vad otrohet heter
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Både och
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaadå:)
Vad åt du senast?
Fläskfilé, kyckling, massa frukt och grönsaker och lite potatissallad
Är du polare med grannarna?
Polare skulle jag inte vilja påstå
Har du varit på ett party?
Hehe, yeez
Har du varit utomlands?
Ja
Var är dina syskon just nu?
Hos en kompis
Vilken tid gick du upp imorse?
Strax innan tio
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov...
Vad är det första du gör på morgonen?
Tänker: Faan låt mig sova
Vad ska du göra efter det här?
Duscha, och kolla på film


Kommentarer
Postat av: carro

Kul med en lista :)

2007-10-14 @ 21:34:26
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Sara

Det blir lättare om du mailar till [email protected] :)

2007-10-14 @ 22:22:02
URL: http://sarasfoto.blogg.se
Postat av: paulina mikaéla.

Poppis lista, alla har gjort den :) Kul.

2007-10-14 @ 22:26:47
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: paulina mikaéla.

Poppis lista, alla har gjort den :) Kul.

2007-10-14 @ 22:26:55
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Anneli

VIlken rolig lista! Jag hoppas det inte gör något om jag kopierar den till min blogg?

Må gott!

2007-10-15 @ 00:05:01
URL: http://fnisseli.blogg.se
Postat av: Cassie

Nästan rikt o ha 80:- :P
Tänk o lyx o tjäna pengar på att skriva lite i bloggen me, det hade vatt bra!

2007-11-09 @ 20:50:56
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0