Fredag

Godmorgon! :)

Äntligen! Sista dagen innan lovet :D Ska blir så skönt i eftermiddag, att veta att man har en hel vecka av bara ingenting framför sig :) Idag ska det omtalade historieprovet skrivas :S Hoppas att det går bra. Ska blir skönt att få det överstökat, och det tycker väl antagligen ni också? ;P Så ni slipper höra mitt förbannade tjat! ;)

Jaja, har precis ätit frukost, havregrynsgröt med hallon och blåbär, och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig.. :P Dagens stora fråga. Eller inte. Funderar på om man ska vill (läs orkar) va lite fredagsfin, eller om jag ska ta jeans och hoodie.. Sjukt tråkigt och slappt, men wtf, det ÄR skönt med hoodie! ;) Jaja, jag får se hur jag gör. Ska i alla fall inte gå hemifrån riktigt än, hoppas att det hinner ljusna lite innan! Usch, det är helt becksvart ute nu.. .:/ Har precis laddat ner lite nya låtar på mp3:n så jag har något bra att lyssna på på bussen, samtidigt som jag panikpluggar det sista.. :P

Ha en bra dag allihop, bloggar mer efter skolan! :)
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

*yeaaaah älska fredagar* :) hiih... hoppas din dag blir bra :D

2007-10-26 @ 07:28:37
URL: http://nalindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0