Fredag

Godmorgon kompisar. Allt bra idag? Jag mår faktiskt mycket bättre idag, inget halsont als längre (!), bara lite huvudvärk och den ska nog snart gå över. Har precis ätit frukost (samma som igår, smoothie, fast ersatte bananen med färsk ananas), och nu sitter jag och mamma och ser på Morgongänget.

Idag ska jag nog ut en stund i det fina vädret, ta en promenad med Elsa. Solen skiner och det är klarblå himmel, så jag kan inte sitta inne hela dagen. Dessutom måste jag få lite frisk luft efter att ha varit inne i flera dagar.

Gud det var så himla härligt, när jag vaknade för en knapp timma sedan och såg ut genom fönstret: solen sken samtidigt som det var typ vattendroppar på rutan (som smält frost nästan), verkligen riktig höstfeeling. Ska försöka ta en bild så jag kan visa er sen! Nu känner jag inte alls för sommar längre, jag vill ha en fin, härlig, lagom kall, solig höst, så man kan gå långpromenader iklädd benvärmare, tights, knästrumpor, halsdukar, koftor, mössor, stickat, stickat, stickat!:) Jaa..

Så, vad är era planer för dagen?

image162

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig höstbild. Jag älskar Hard Rock, de har så got mat. Jag se fram emot grillfesten imorgon, sen skall det bli skönt med en slapphelg bara.

2007-10-05 @ 10:48:47
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0