Fix och trix med designen

Som ni ser är det ny header på bloggen. Jag håller på hela tiden och fixar lite md designen, tanken är att jag någon gång ska bli KLAR;) Det är inte helt lätt dock, jag är inte jätteteknisk, men jag fick hjälp av min kusin idag (Tack Gustav!) Han har lovat att hjälpa mig mer, så håll ut! Det kommer bli bättre jag lovar. Och dessutom, det viktigaste är ju faktiskt innehållet i bloggen, och det är ju bra, eller vad tycker ni?

Som följdfråga, finns det någonting ni skulle vilja se mer eller mindre av i bloggen?

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hej Matilda!
Jag har fixat en blogg nu: kattengustav.blogg.se
jag la in bilden och den blev i stor stolek, hela bilden kom inte med men om du kopierar url adressen och lägger in den i ett nytt fönster så kommer hela upp, så du kan ju testa. skickade också ett nytt förslag på en ny header som jag tyckte blev bättre, stilren och ganska enkel men jag tyckte om den.
HaDetBra! MVH: Gustav

2007-10-06 @ 11:39:16
URL: http://kattengustav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0