En tråkig lista

Vad heter du: Matilda 8)

Var bor du: Askim utanför Göteborg

Trivs du där: Yeez =)

Brukar du läsa horoskop: Nääe!

Har du körkort: Nope, ska börja övningsköra snart =P

Favoritdjur: Hmm. Elsa?

Festar du mycket: Inte särskilt mycket, det händer, men jag tycker bättre om mysiga hemmakvällar

Sprit, cider, vin eller öl: Cider lätt

Brukar du bli för full: Nej
Antal kuddar i sängen: 3

Äger du ett busskort: Yep

Vad åt du till frukost: Havregrynsgröt
Har du haft sex idag: No no

Nästa mål i ditt liv: Ta studenten med grymmebetyg =D

Hur svarar du i mobilen: Halloo!?
Antal timmar sömn inatt: Eh, nio?

Sov du ensam: Ja

Din hobby: Träna, shoppa, umgås med familj och vänner

Vad är det för veckodag?: Dienstag ;P

Vad åt du senast: Salladsbuffé

Vem fick du sms av senast: Hm, kommer inte ihåg?
Vem ringde dig senast: Tess

Godaste ölen du druckit: Dricker inte öl

Vilka hårfärger har du haft: Blond

Vad såg du senast på TV: Vänner

Vad läser du för bok just nu: Faktiskt ingen, brukar alltid läsa annars

Längd: 174 cm

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Blond

Är du kär i någon: Nej

Vad gör du om ett år: Pluggelipluggar
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej jag trivs här

Dricker du: Mm, vatten mest

Vilken parfym använder du: Hm, DKNY - Be Delilcious eller Paris Hilton - nånting, annars ingen.

Vilka skor använder du: Vita tygskor, och stövlar

Dagens klädsel: Jeans från Levi´s och beige tunika från H&M


Kommentarer
Postat av: isis-fisis.

kul lista!

2007-10-30 @ 16:06:32
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: matilda

haha
jag heter också matilda, jag är också 174 jag har också 38/39 i skostorlek och jag är också blond:D

Hare gött ;)

2007-10-30 @ 16:56:23
URL: http://dumdummare.blogg.se
Postat av: Matilda

Matilda: Coolt ;)

2007-10-30 @ 20:39:33
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0