Dubbel-step =)

Kom hem från träningen för typ tjugo minuter sedan. Gud va roligt det var att träna =) Det är alltid skitbra drag på dubbel-stepen och det var det även idag! Mycket folk också, fullt var det, antagligen beroende på att det är öppet hus nu under lovet. Är det det på alla F&S, någon som vet? Jag var skittaggad och gav allt och lite till, men det kändes ju såklart att jag inte har tränat på ett tag. Känns lite segt i kroppen och så, men det är ju bara normalt, kommer vara tillbaka i normalform i nästa vecka =) På detta passet är det oftast ganska bra musik, eller i alla fall musik med bra tempo så man går igång och som pushar på en. För det tycker jag är en sak som är lite si och så på andra pass. Jättesega, gamla låtar är det ingen som vill träna till. Inte jag i alla fall =P

Jag körde ju mammas moppe till träningen idag, eftersom min inte fungerar med lyset och det. Seriöst, vi har två mopeder i familjen och inte en enda av dem fungerar helt. Jag höll fan på att köra av vägen med mamis moppe =O Styret var jättetrögt och sen började de vobbla fram och tillbaka av sig själv =S Hjälp. Skitläskigt, dröm att jag kör den igen. Hädanefter blir det BUSS till träningen. 


Min moppe =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för kommentaren! Ja, precis, och vitt kan ju inte bli omodernt, även om det kanske inte är hösten stora färg. Men ditt förslag var bra, tror faktiskt jag ska köpa ett par nu i veckan! ;)
Ha det fint!

2007-10-30 @ 20:54:39
URL: http://friidap.blogg.se
Postat av: Maria

svar: Håller med ;)
ha en trevlig kväll! kram

2007-10-30 @ 21:19:52
URL: http://mariahh.blogg.se
Postat av: Tessman

(svar) Åh Thai e gott, fast ibland ganska dyr :/ Men kyckling e gott!

2007-10-30 @ 21:20:28
URL: http://atasteof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0