Buenas noches

Jag säger bara en sak: CHRISTOFFER!! Oh my god. Hur bra var han inte egentligen? Tyckte i princip alla andra floppade idag, inte ens Daniel var lika bra som han brukar, även fast juryn sa massa bra saker. Tyckte det lät jättekonstigt med falsetten i början, väldigt ansträngt och han sluddrade ju fram texten så man knappt hörde vad han sa. :O Men framförandet i helhet var ändå bra, så mycket energi :)

Jag tyckte däremot att Evelina var jättebra, kanske beror på att jag älskar den låten. I början av låten höll jag fan på att börja böla :P Men så är jag i och för sig mer död än levande just nu. Tycker faktiskt riktigt synd om Sam :( Idag var juryn iofs inte så elaka mot honom som förra gången, de var faktiskt ganska snälla, men han såg så ledsen ut och visst, han ser konstig ut när han sjunger, men han kan ju inte hjälpa det! Han gör ju sitt bästa. Men jag tror faktiskt ändå att han åker idag. Vi får se. Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: janna

hehe ja vi hade ubermysigt , tyckte dock inte gathania
skulle åkt ..

2007-10-20 @ 08:52:42
Postat av: tilda

Hänger inte alls med i idol!

2007-10-20 @ 09:03:45
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Carro

Tyckte det var bra att hon åkte .. Nej, dom flesta var faktiskt rätt så dålig .. Men Christoffer var kung ! Sam är konstig =P

2007-10-20 @ 11:50:35
URL: http://acmd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0