Ännu en lista!

Ingen blogginspiration = listor.. :P

Ålder: 16
Längd: ca 174 cm
Vikt: Ingen aning, men jag skulle tippa på typ 58
Favoritkändis: Adam Brody
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blont
Ögonfärg: Gråblågröna
Favoritfilm: Oh, va svårt. Hmm, jag e löjligt förtjust i Beck-filmerna :P Men jag gillar även romantiska komedier, och typ Die Hard.
Favoritskor: Jag älskar enkla tygskor, typ Keds.
Drömjobb: Skulle gärna bli journalist eller författare, men annars vill jag jobba med något inom hälsa/träning.. Dietist, kostrådgivare eller PT kanske.
Favoritbutik/Sverige: H&M är outstanding.
Favoritbutik/utomlands: Hmm. Ingen speciell, men jag gillar alla små shoper som finns överallt i Grekland där man kan köpa massa fruktansvärt fula kopior, handdukar, kepsar solglasögon, allt sånt. Kanske mer för att det får mig att tänka på det underbara landet iofs ;)
Favoritkaffe: Dricker inte kaffe.
Ebba eller Sofi: Ingen av dem.
Favoritstövlar: Mina svarta högklackae just för tillfället.
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: Beror på hur pank/tät jag är för tillfället...
Hur många skor har du: ca 25 par skulle jag tro, om jag inte räknar med flipflops och sånt.
Louis Vuitton eller Gucci: Hmm, inget av dem? Inte direkt några märken jag har råd med, men måste jag välja så blir det Louis Viutton.
Kilklack eller stilett: Brukar inte använda någon av dem, men kilklack kan va grymt snyggt, och vad det gäller stilettklack så är det snyggare mer en lite "tjockare" variant av den.
Favoritdesigner: Brukar inte handla så mycket designerkläder, men hmm, Ralph Lauren-skjortor har jag några stycken, så jag får väl säga det då.
TV-program: Många, men Idol just för tillfället.
Drömutseende: Jag gillar mitt utseende :) Men ska jag välja någon annan så blir det Mischa Barton!
Fulaste plagget i din garderob: Har inget sådär jättefult.
Klänning eller kjol: Klänning.
Favorittidning: Veckorevyn
Länder du varit i: Sverige, Danmark, Norge, Tyskland, Spanien, Grekland.
Favoritplats i hela världen: Göteborg. Och Kreta.
Favorithändelse i ditt liv: Vet faktiskt inte riktigt.
Husdjur: Våran hund Elsa :)
Drömbil: En riktigt fet jeep som jag kan glassa med, typ en XC90 skulle duga fint. Eller en liten fin BMW cab. Ni hör ju, jag kan mina bilar ;P


Kommentarer
Postat av: Cattis

Matilda: Tack vad rar du är! :) Jag håller dock med dig, jag tycker också han är jättesnygg och det värsta är att han behöver inte göra någonting för det! (För övrigt så blev han "jättestor" nu när han fick läsa din kommentar :P Men han tackade så mycket :)

Faktum är att 'posen' komer från min vän Rebecca som gjorde så på en "askungen"-bild när hon hade klänning tjay.blogg.se, och jag läser inte någon annan blogg än Izzas. Så just från Kenza kom det inte men jag har dock inte hittat på 'posen' själv, så där kan jag inte ta åt mig äran :)
Sen är det också en ganska känd filmkyss-pose ;)

2007-10-21 @ 18:29:45
URL: http://cattisbergsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0