Alltid Friends

Har kollat på Bonde söker fru, Stå upp och Centralskolan! Blev GRYMT besviken på Centralskolan, trodde det skulle vara ett "riktigt" program, inte en femminuters preview... =( Mycket tråkigt, för som ni vet så älskar jag ju Filippa Bark =) Skulle vilja se mer av henne. Stå upp var däremot rätt kul faktiskt. För er som inte såg det så är det en form av comedy show, där en kille leder programmet, han står på scenen och berättar en historia som någon i publiken har råkat ut för (på ett lite mer standup-sätt=P) och när den personen det handlar om känner igen sig ska han/hon ställa sig upp. Kanske inte världens bästa program, men jag skrattade rätt mycket ändå. Visserligen är jag rätt lättroad, och har världens barnsligaste och sjukaste humor så... Skrattade typ i en kvart när han berättade om en snubbe som ätit fyra ägg till frukost och sedan bajsat på sig på cykeln på väg till jobbet! =D Hahaha =P Så jäkla barnsligt, men ack så kul. Yes, jag tycker fortfarande kiss och bajs är kul. =)

Anyway, nu tänkte jag gå och lägga mig och kolla Vänner (ovanligt? hehe).
Skulle göra vad som helst för att de skulle spela in nya avsnitt av Friends. =( För nåt år sen så pratades det ju om att det skulle bli en Friends-film, men det blev visst inget av det...


Skrattar ihjäl mig varje gång jag hör Phoebes skrik där på flygplatsen =P "Raaacheeeeeeeel!" Hoho ;)

Sov gott och dröm sött
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0