Åh herregud

Äntligen. URSÄKTA MIG, för sjukt dålig bloggning senaste dygnen. Usch. Skulle egentligen bloggat mer igår kväll, lagt in dagens outfit mm, men hux flux tog pappa bort sladden som håller ihop modemet, routern och allt det andra som måste vara med för att nätet skall fungera! :O Whaaat :S Bara för att MIN BROR sitter för mycket framför datorn, jamen då straffar vi hela familjen! Yesyes. Så inget bloggande igår kväll, inget bloggande i morse, men nu när jag kom hem hade min kära mamma letat reda på sladden :P hehee. Så jag kan i alla fall blogga tills pappa kommer hem. Wohooo ;)

Jaja, nog tjatat, hoppas ni kan ha överseende med det i alla fall! Efter denna veckan kommer bloggandet att återgå till det normala, det vill säga minst tre inlägg om dagen. Hoppas ni har haft en bra dag. Min dag har varit helt okej, mår mycket bättre idag än igår. Igår kväll satt jag och pluggade i tre timmar, till slut var jag så trött och led på alltihop, samtidigt som jag var råförbannad på min bror, att jag bara sket i alltihop och gck ut ocg gick hur länges om helst. Det fungerade faktiskt. Askönt att få lite motion och frisk luft, och rensa tankarna. Så himla härligt ute också, kallt i och för sig, men ändå. Jag hade tagit på mig ordentligt så det var ingen fara. Fick värsta vintriga känslan, och när jag gick förbi fotbollsplanerna blev jag riktigt sentimental. Det var några småkillar som tränade eftersom klockan var typ åtta eller nåt så var strålkastarna tända, och jag fick värsta flashback till tiden då jag spelade fotboll. Kom ihåg alla kalla kvällar då man helst hade stannat hemma framför tv:n, men ändå släpade sig iväg till planen och tränade. Så himla kul hade vi i vårt lag :) Saknar den tiden ibland.

Här kommer gårdagens outfit. Förstår egentligen inte varför jag publicerar dagens outfit när, 1. det ändå bara är skitdåliga mobilbilder, och 2. jag har så gryyyymt alldagliga och tråkiga kläder på mig. Men jag är så i perioder, orkar inte tänka på morgonen, utan slänger bara på mig det som är bekvämt.


image253

Rosa topp - Gina Tricot
Rosa munkjacka - H&M
Pärlhalsband - Gina Tricot
Jeans - Levi´s
Rosa Converse
+ rosa Converse

Kommentarer
Postat av: Frida

Supersnygg färg på jeansen! :)
Ha det fint!

2007-10-24 @ 18:54:48
URL: http://friidap.blogg.se
Postat av: Sandra

Söt outfit!

2007-10-24 @ 19:42:56
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0