Yeez..

Nej, nu är jag trött. Till och med så trött att jag funderar på att gå och lägga mig. 20:50, yeah you heard me. Fy, vet inte ens varför jag bloggar när allt jag skriver bara blir till crap. Usch usch. Inte ett enda vettigt ord har jag fått skrivit här idag. Illa. Som fan.

Men men. Det blir bättre. Jag lovar mig själv det. Imorgon ska jag gå till skolan med ett leende på läpparna och tänka att jag är best in the whole motherf*cking world. En sådan inställning borde göra susen. Usch, nu känner jag att jag bara svamlar och är på ett skitkonstigthumör som gör att jag skriver annorlunda än jag brukar. Märker ni det också?

Yeye, ha en underbar kväll allesammans och skriv hemskt gärna bara ett litet snällt ord till mig... =)

Tusen kramar till er <3

image412

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du fick jobbet:) Lycka till med det, men det kommer nog gå strålande:) Godnatt

2007-11-26 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0