Walla

Tjaa =)

Har precis kommit hem från skolan, sitter hä och käkar en clementin =) Mums. Jag älskar all sorts frukt (lever efter mottot: "Frukt är godis!" haha), men clementiner är nog bland det godaste. Man får sån julkänsla också! Och det är ju faktiskt inte långt kvar. Första advent är ju om knappt en månad! Funderar på att göra lite julfint i bloggen lagom tills dess, vad tycker ni om det? =) Inga jättestora förändringar, men iaf lite, så man märker att det är jul. Men jag får se, gillar min rosa design.. =)

Och så ska man ju börja tänka på vad man ska önska sig i julklapp också.. Hjälp. Usch, va hemsk jag känner mig nu =/ Vet ju att det är många som inte ens får några julklappar, inte ens får uppleva en riktig jul. Så det här är ju ett riktigt lyxproblem, men ändå. Vad ska ni önska er?

image331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0