Träning

Nu ska jag strax sticka iväg till gymmet! Ska bli riktigt härligt att få köra slut lite på sig själv, har inte tränat sedan i onsdags. Skönt med söndagspass också, brukar inte va så mycket folk. =) Sjukt jobbigt, när hela salen är full, och man ligger och svettas i princip  varann. =/ Usch. Alla flaxar med armar och ben och så får man en blöt, svettig mansarm rätt i fejjan. Eew. Nej, då är det bättre när man får lite space på golvet =)

Efter träningen ska jag sticka och städa, sedan blir det lite nagelfix. Målade naglarna igår, i ett orange lack, men det blev inte så bra. Färgen är sjukt skarp och dessutom är det ganska kladdigt, fult påmålat. Hann inte riktigit igår innan tjejerna kom.. =P

Btw, ser ni att jag har ändrat profilbild? =) Tycker det är kul att variera sig lite, inte ha samma bild hela tiden liksom. Jaja, nu måste jag sticka!

image371

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0