Träning

Nu är jag hemma från promenaden, har varit och klarat av mitt jobb också =P Mamma och pappa går så seeegt, jag gick typ tio meter framför hela tiden och fick stanna och vänta.. Jobbigt. Jag vill gå med lite tempo, så det ger något, medan mamma och pappa tycker det är härligt bara att "komma ut och får lite frisk luft". Ja men visst.

Skulle ju träna idag. Hmpf. Det har ju gått sådär kan jag ju säga. Har inte hunnit, eller asså, ska jag va ärlig så hade jag nog hunnit om jag verkligen lagt manken till. Men jag är så seg på helgerna, glider omkring här hemma och gör mest ingenting =P Så det får bli ett träningspass här hemma lite senare! Vilket iofs inte heller är fy skam. Tycker nästan det är bättre ibland, för då kan jag köra riktigt hårt, ända tills jag är helt slut =) Skitskönt att verkligen få köra slut på kroppen, och dessutom kan jag köra igenom HELA kroppen ordentligt, vilket inte alltid blir gjort på ett vanligt friskis-pass. Tycker medel-passen är ganska klena om jag ska vara ärlig, eller iaf vissa av dom. Är ju knappt svettig efteråt. Så det blir lite styrka+kondition in my room sedan =)

image321
Puss på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0