Torsdag

Godmorgon.. =)

Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag, sov som en stock, och jag tror nog det var bra att jg gick och la mig såpass tidigt igår för jag känner mig riktigt utvilad! =) Kände mig inte så pigg när jag vaknade iofs (det gjorde jag igår!), men jag piggnade till jättesnabbt och när jag kollade mig i spegeln så såg jag pigg ut också. Där ser man, man ska nog lyssna på kroppen ändå. Typ hela jag ville liksom sova igår, det hade bara varit dumt att stanna uppe längre då. Precis som när man känner sig jättetrött i kroppen och verkligen inte känner att man pallar den där träningen man har planerat in. Då brukar i alla fall jag (oftast) ändå tvinga iväg mig själv, just för att jag har bestämt det och jag vet att det känns bättre efteråt. Men i nio fall av tio känns träningen inte lika givande när man är seg och sliten i hela kroppen. Det är väl på något sätt kroppens sätt att säga ifrån =P

Så, näst sista dagen i veckan idag då! =) Ja, i alla fall om man räknar som jag gör: inte räknar med helgen. Egentligen skulle man kunna säga att idag är sista dagen, för fredag är ju alltid fredag. Planerna för idag är först skolan såklart, sedan hem och plugga -.- Efter det ska jag antagligen med mamma på smyckeparty. Har för mig att jag skrev det häromdagen, men är inte säker =/ Jaja, jag ska i alla fall verkligen försöka att bli klar med plugget innan, för jag älskar ju smycken! =) Har ingen aning om vad det är för sorts smycken, men jag tror dom är rätt fina. Förutom detta ska jag försöka klämma in ett träningspass på F&S. Hoppas hoppas att jag hinner! =) Skulle vara så himla skönt att få träna av sig lite, och jag har inte gjort det sedan i söndags! Hua.

Just det, en grej till. Idag får jag tillbaka det ökända historieprovet =/! Gaah. Hoppas Hasse har varit snäll mot mig.

Ni får ha en superbra dag allihop, hörs senare! =)

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

God morgon! Ha en skön torsdag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 06:59:36
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Joakim

Hej hej, läste att du bodde i Askim, jag har en sommarstuga där :P Brukar bada på marholmen på somrarna^^ btw nice blogg du har :D jag är
riktigt kass på att uppdatera den men det brukar väl bli nån gång om dagen iaf, Ha de gött

2007-11-22 @ 10:09:27
URL: http://joakim91.blogg.se
Postat av: Therese

Hur gick det på provet?
Ha det bra!

2007-11-22 @ 15:19:06
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0