Torsdag

Godmorgon..

Hua va mörkt det är ute. Och det är inte direkt så att jag sitter "inne i värmen", nej, här är pisskallt inne också =S Antagligen varmare än ute, där är det ju för sjutton -1 C! Men ändå. Sitter med stor fleecetröja på mig, och det känns inte särskilt lockande att ta av sig den. Usch, jag kommer inte att överleva vintern =P Alldeles för kallt för mig.

Har precis ätit lite frukost, naturell yoghurt med banan och björnbär i och en grov macka med pesto oc keso =) Supergott, shit jag har fått värsta hypen på pesto! Har alltid gillat det, men nu bara för att vi har det hemma så äter jag det hela tiden.. Satt på köksbänken och åt frukost, för Morrongänget ringde upp Henke i New York. Eller aa, nu var han i Philadelphia men ... Henrik Lundqvist alltså. =) Han är SÅ snygg. Och trevlig. Verkar vara värsta drömkillen, helt seriöst. Alltid så himla ödmjuk och så. När han hörde att Linda skulle komma till New York lovade han att fixa två biljetter till en Rangers-match till henne, bara sådär! Det är ju skitsvårt att få tag i dem annars... Jaja, saknar honom i Frölunda i alla fall. Men, han är ju iofs för bra, och det går ju asbra för honom i NHL nu så.. Man får väl vara glad =P Jag har faktiskt kramat honom..! =) Haha.

Idag slutar jag vid tvåtiden, skönt att komma hem hyfsat i tid... =) Ni får ha en bra dag, så hörs vi sen!

Kram! ♥

image366
Henrik Lundqvist <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Imorse när jag klev upp 05,45 var det -10C :( Nu kommer kylan! :/

2007-11-15 @ 13:43:42
URL: http://saannab.blogg.se
Postat av: Sanna

Imorse när jag klev upp 05,45 så var det -10C :(
Nu kommer kylan! :/

2007-11-15 @ 13:45:44
URL: http://saannab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0