Tjoflöjt

Hemma från träningen nu, gick jättebra =) Har precis ätit två tunnbrödsrullar med pesto, tomater, kyckling och keso. Hur gott som helst! =) Snart kommer nog min bror hem och då ska vi nog äta lite gottis för att "fira" att hans utvecklingssamtal gick så bra, haha =P En liten tradition vi har i vår familj. Mumsfilibabba, kanske inte jättebra med glass på en vardagskväll, men wtf jag har ju tränat och så.. Något kan man unna sig! =)

Förresten funderar jag på att klippa lugg! Typ raklugg, fast inte sån där jättejättespikrak lugg utan aah, svårt att förklara. Men jag tänkte lägga in lite bilder, typ imon på olika "luggar" som jag tycker är fina, så får ni hjälpa mig! =)

Nu kom glassen in! =) Ni får ha en trevlig kväll allihop, det ska jag ha!

Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Me

Jag gillar igentligen inte glass så mycket, men blir sugen ibland...haha

Tycker du ska klippa lugg, är skit snyggt! Har funderat på d själv =)

2007-11-14 @ 19:58:12
URL: http://modestiaaparte.blogg.se
Postat av: tilda

va gott med tunnbrödsrullar :) ha en bra kväll

2007-11-14 @ 22:13:00
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0