Tjingeling

Sådär, nu har jag spenderat en stor del av kvällen framför datorn! Yippie.. Jaja, så blir det ibland, mina planer gick i kras så därför blev det hemmakväll. Men jag ska inte klaga, I LOVE HEMMAKVÄLLAR. =) Har sett lite på Idol till och från, och ursäkta men Andreas andra låt: dansen!? Hrm, vad händer? Hallå eller. Kan man inte dansa, ska man inte dansa. Så är det bara. Inte om man står på en scen i direktsänd tv i alla fall. Jezez.

Jag hoppas i alla fall på att Marie och Amanda går vidare till en tjejfinal (wiie, äntligen lite girlpower i en Idol-final!), och där tar nog... Marie hem det hela! =) Lite otippad från början, och kanske inte den "ultimata" idolen, men hon är SÅ grym. Hon förtjänar verkligen att vinna =)

Nu ska jag umgås lite med min familj här =) Ha en fortsatt trevlig kväll! Kraam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0