Tjiihi =)

Hej hopp. Så var tisdagen också över. Nästan =) I alla fall den jobbiga delen. Om man inte räknar med att jag måste plugga hela jävla kvällen. Uschpusch. Tänkte att jag skulle ta mig en löptur lite senare (det var sjuukt längesen sist), men så såg jag på termometern... Hm. Ganska kallt. Jag frös liksom till och med på vägen hem från bussen, och då hade jag ändå tjock dunjacka på mig. Men men, med ett hell-of-a-underställ, möss+vantar och reflexväst ska jag nog klara mig undan kylans och mörkrets faror, höhö =P Tänkte åka till friskis egentligen, men det fanns inga sena pass som föll mig i smaken. Bara ett bas-pass och ett skivstångspass, njae. Inte riktigt mina favoritpass... Så det får bli antingen en joggingtur, eller en promenad. Just nu måste jag erkänna att en promenad känns mer lockande. Ett tredje alternativ är iofs att köra Friskis-pass á la Matilda här hemma. Min perfekt blanding av styrka och kondition, till den bästa musiken. =) Haha. Är jag nörd or what? Nej men seriöst så är det rätt gött att träna hemma: man behöver inte ta sig någonstans, man kan lägga upp passet helt som man vill, och man har när till duschen =P Fast det är lite tråkigt att träna själv, plus att man känner sig lite småtöntig när man står och hoppas runt som en idiot.. Får försöka övertala min bror att han kan vara med. Hö, who am I kidding, ofta han kommer att vilja det liksom.. =P

Jaja, vi hade ju svenskaprov idag. Eller uppsats rättare sagt. Det kändes skitbra verkligen =) Brukar aldrig kännas bra efter ett prov, men nu gjorde det faktiskt det. Kanske är för att det i själva verket har gått asdåligt, vem vet. Jaja, vi får se.

Just det! Hahaha, folkdansen idag! =D SÅ SJUKT KUL. Asså jag önskar ni kunde vara med allihop, ni skulle får er ett gott skratt kan jag lova. Jag skrattar typ bara jag tänker på det. Det gick käpprätt åt helvete idag kan jag säga =P Alla steg blev fel, och ingen dansade rätt typ (eller så var det bara jag=P) Jag och Cornelia satt och flummade sönder när det inte var vår tur att dansa. Vi skrattade åt allt, och då menar jag verkligen allt. Det blir altid så på tisdagar, sen dag = trötthet = övertrötthet = SKRATT och FLUM. Jaja, tyck att jag är töntig, men det är faktiskt roligt. Och det ÄR kul att vara barnslig ibland. Ska se om jag kan få med lite fokdans på video nån dag! =)

Nej nu måste jag plugga! Later.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0